2011年4月25日星期一

Bored!

Recently i really so BORED

Why did I come to a stage will be annoying (translate)  Tehee  =)
为什么我到了一个阶段就会很烦

Haiz   =(
relative seem like no one support me 

BUT

I still have my beloved friends support

Thanks gwynne console me
Thanks xian xian come and find me 
Thanks jinyong give me alot opinion 
Thanks Aaron
Thanks bear
Thanks amanda
Thanks my colleagues

Thanks you very much !

Yesterday !
Finally i called my mom to tell her what i want

Our dialogue (对话)


Me:  Hallo , 阿妈阿? Nino 阿
mom阿?什么事?
Me :妈,我很想读美容
mom :美容不好赚得
Me  :好赚,在kl 很好赚的
mom :等你当兵回来先拉
Me :哦,但是我要确定你给不给我读
mom :看下先拉,几多钱?
Me:15000 
mom :我哪里有将多钱给你读
Me:我们share share 出咯,我出一点 你出一点咯
mom  :看下先拉,看下先拉 ,蛤?ok ?
me : 噢。ok 咯。。BYEEE

THE last sentence 
see 1st see 1st is it mean got chance ????o.o

I told my sister , she tell me 一定可以的拉。。seem  100 % of chance 

suddenly i feel so excited ! 

BUt !


I still so bored about this =(

Because i know i cannot save money ,so how i can share money pay the fee with my mom  ?

SO I decided to borrow money from my sister to 

my sister told me 

dont worry , maybe mom will plan all leh ... 

orhhhhhhh  ,, really ? i freaking hope so


我自己的想法:

我七月当兵回来,然后八月去做工到明年一月。(应该存到钱  GUA ) =(
然后一月开课。。虽然存不多钱。。但是可以给一期的钱啊。。



我学费给钱的方式: by cash

1st month :Rm 5000 +Rm 2500 > for 用具
2nd : Rm 4000
3rd :Rm 3000
4th : Rm3000 

你们看,那个交学费的方式将夸张
所以为何我担心
因为我怕我妈妈一次过拿不出将多钱 没 =。=


HAIZ! 


今天问姑姑 ,他哪里一个月的薪水几多
她说 Rm1700 将
我就说我要做
当兵出来做到一月将
然后就读书


她们给我的回应是  晒黑


LOlz!  See ! no one support me ! i Sooooo angry !!!

他妈的!就因为当兵害到我全部的 PLAN 全部变到完
问什么全部人都跟我讲  等你当兵出来先拉 


bek cek !



3 条评论:

  1. 不要那麼沮喪嘛,我們會幫你想辦法的...你一定可以讀到的

    回复删除
  2. 阿? 怎么帮wor..anywhere thanks a lot =D

    回复删除
  3. 哎哟,这些就慢慢来啊,你还很年轻哦..

    回复删除